četrtek, 5. december 2019

Miklavž

Danes, kot ponavadi smo pričeli z delom ob 6. uri. Ko smo stopili skozi vrata, smo se obrnili in odšli nazaj, namreč bil je mraz in bilo se je treba obleči.

Jaz in Anže sva danes delala pralineje. Naredila sva veliko vrst in veliko sva jih pojedla. Tako pa zgleda ta mašina za pralineje.
     










Prav tako pa sem dobila srajco, ki mi jo je posodil šef, ker me je preveč zeblo.


Mark in Natalija sta polnila božične kuglice, rezala biskvite in izdelovata žele bonbončke.

Neža je rezala rogljičke in jih polnila z orehovim nadevom, polnila eklerje in jih dekorirala, naredila jabolčno pito, in naredila limonino kremo.

Zvečer pa smo se obdarovali, namreč iz danes na jutri je miklavž.
Jaz sem imela Marka, Mark je imel Nežo, Neža je imela Anžeta, Anže je imel Natalijo in Natalija je imela mene.
















Helena, Natalija, Neža, Mark, Anže








Ni komentarjev:

Objavite komentar