četrtek, 28. november 2019

Prvi delovni dan

Danes smo ob 6.uri  pričeli z prvo delovno prakso. Peš smo se odpravili do delovnega mesta, kjer smo se še dodobra spoznali in pričeli z delom.
Delo pa je potekalo nekako takole:

Jaz delam v Marionu. Ko sem zjutraj prišla na delovno mesto, so me vsi lepo sprejeli.
Na začetku sem rezala rogljičke, potem sem olupila jabolka in jih narezala na krhlje za njihovo tradicionalno pito, potem pa sem z šefom oblivala pralineje.

Natalija in Mark pa delata v Rixu.
Na začetku sta delala buše (rulada) - narejeni so iz limonine kreme, jabolka, bistkvita in crumbla, potem sta oblivala torte, oblivala pralineje, pripravljala kalupe za praline in porcijske tortice.

Anže in Helena pa delata v Sabot-u. Po dolgih letih pogovora z Rixom, je Sabot končno pristal na to da, sprejme dijake na prakso. Delala sta tradicionalno božično sladico, oblivala pralineje, kuhala dve različni kremi in izdelovala eklerje.

Popoldne pa nam je profesor Gorazd naredil kosilo - Curry (Kari)
Bil je odličen.

Ko smo bili dovolj siti, pa smo se odpravili proti mestu in si ogledali cerkev Notre Dame in okrašeno mesto.

                                                           Helena, Neža, Natalija, Anže, Mark in profesor Gorazd.

Ni komentarjev:

Objavite komentar